10 May 2016

Unboxing a new camera // Nowy aparat - nowe możliwości!



It took a while but I finally bought a new camera . Now I will be able to post new photos and my finished works more often . Until now, I had to rely on the old Fuji FinePix S5500, which was partly damaged and therefore inconvenient to use and the quality of the pictures were rather low. A small amount of pictures on the blog was caused mainly because I had to borrow cameras from my friends and family and as you probably know there is not always the time and desire to do this. Since last week I have  Panasonic Lumix DMC-TZ60. Despite the fact that this is a compact camera it still takes  good photos .
For a start  I post some pics of the equipment. I hope it will fulfil all the expectations that I have for it.





Trochę to trwało ale nabyłem nowy aparat dzięki któremu zacznę częściej wrzucać foty na bloga. Do tej pory musiałem polegać na starym Fuji FinePix S5500, który był częściowo uszkodzony i przez to niewygodny w używaniu a jakość zdjęć zupełnie mi nie odpowiadała. Mała ilość postów i nowych zdjęć na blogu była spowodowana głownie tym że musiałem pożyczać od znajomych i rodziny lustrzanki a jak wiadomo nie zawsze jest na to czas i ochota. Od tego tygodnia jestem posiadaczem aparatu Panasonic Lumix DMC-TZ60. Pomimo tego że to aparat kompaktowy to robi dobre zdjęcia a mi oprócz modeli ma służyć również jako podręczny łapacz momentów także nie związanych z modelarstwem. Na początek wrzucam kilka fotek sprzętu a także przykładowy WIP nad którymi pracuje.




 

6 comments:

  1. Ustaw większą głębie ostrości, bo focusa złapało na końskim zadzie i twarzy kusznika z prawej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spoko to tylko test z łapy z autoustawien na szybko zaraz po wyjęciu z pudła. Nawet nie zdążyłem instrukcji otworzyć:)

      Delete
  2. Those Perry light horse and mercenaries look great, I'd say the new camera works a treat looking forward to lots of detailed photos!
    Best Iain

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have a lot of miniatures that i haven't shown on the blog. This week i will start to post these.

      Delete
  3. Nowy aparacik daje możliwości :) czekam na posty i fotki.

    ReplyDelete

Comment if you like