16 May 2014

Malowanie futra - krok po kroku // Fur - step by step




Po dłuższej majówkowej przerwie chciałabym pokazać swój sposób na malowanie futra w trzech różnych wersjach kolorystycznych. Zapraszam do krótkiego przewodnika krok po kroku. :)

After our spring break I want to show You how I paint fur in three different colour combination. Enjoy. :)


Zaczynamy od spodkładowania naszych modeli na szaro używając podkładu nakładanego pędzelkiem ze słoiczka. Jeśli chodzi o to, dlaczego ja swoje modele spodkładowałam fragmentarycznie, to już się tłumaczę: otóż w przypływie natchnienia i radości tworzenia nie pomyślałam, że lepiej będzie położyć farbę po całości. :D
 
I started with grey as a base colour and yes, i know, i should have put grey not only on the fur, but... hm... i didn't think about that in advance. I will probably repaint those miniatures once again. :D






Jako bazowych kolorów użyłam / First layer - base:
1. Graveyard Earth (GW)
2. Balor Brown (GW)
3.Charred Brown (Vallejo)




Druga warstwa - końcówki / Second layer - ends:

1. Graveyard Earth + Unshabit Bone (GW)
2. Balor Brown (GW)
3. Graveyard Earth (GW)




 
Następnie skupiłam się na zagłębieniach / Deeper places:
1. Seraphin Sepia (GW)
2. Thamar Black (Privateer Press) + Glaze Medium (Vallejo)
3. Charred Brown + Glaze Medium i następnie/ and then Thamar Black + Glaze Medium





Jeszcze jedna warstwa koloru na końcówki /  Once again the ends:
1. Ivory (Vallejo)
2.  Balor Brown + Deep Yellow (4:1)
3. Balor Brown + Deep Yellow w stosunku 2:1





Ostatnim krokiem było rozjaśnienie futra ku górze / The last step was to make some lighter parts:
1. ponownie Ivory (Vallejo)
2. Balor Brown + Deep Yellow w stosunku 2:1
3. Deep Yellow





To by było na tyle. Osobiście najbardziej podoba mi się pierwsza wersja na bazie Graveyard Earth.

And this is it. My favorite is the first one with Graveyard Earth as a base colour. :)



No comments:

Post a Comment

Comment if you like