8 July 2015

Cave and hill - Day 2 // Jaskinia i wzgórze - Dzień 2






Second day of work has brought really good results. I added more cork and filled all  crevices with plaster. Everything was covered with stones and sand using old but good as always PVA glue. The elements are starting to look like the real rocks. Pretty satisfied with the outcome so far.
What a pitty that vendor that I bought foliage from on Monday has shipped my package only today.  What's more some of the products I bought were not in vendor stock. I am pretty sure that I will not managed to finish that project till tomorrow.  


Drugi dzień pracy za mną. Dorzuciłem jeszcze więcej kory, wypełniłem złączenia gipsem i doprawiłem szczyptą kamieni w kilku rozmiarach. Reszta łysych miejsc została przykryta piaskiem. Wszystko z użyciem starego dobrego kleju typu wikol. Elementy zaczynają nabierać finalnego kształtu. Czekam na wyschnięcie i biorę się za malowanie ale to pewnie jutro. Sprzedawca od którego kupiłem roślinność na allegro poinformował mnie że połowa zamówionych trawek nie jest na stanie i wysłał przesyłkę dopiero dziś dwa dni po zakupie. Tragedia. Nie wiem czy wyrobię się z modelem do jutrzejszego wyjazdu...







No comments:

Post a Comment

Comment if you like