13 July 2018

Black Knights #2


Another 3 knights from the Skeleton Horde box. In fact, only two of them are the original miniatures from that set. I managed to get an extra knight with the horse by converting an old model from mid-90s that I had in my collection. Now I own 6 knights in total which is ideal for Dragon Rampant games. I'm pretty happy with the effect especially because I did not use any kind of modelling puty which saved the time I spent on the project. Everything keeps the same theme as the rest of my undead army so it looks good on the table. I hope you enjoy these.


Kolejnych 3 rycerzy z zestawu Skeleton Horde. W zasadzie to dwóch, ponieważ dzięki dodatkowym bitsom i posiadaniu starej figurki jeźdźca z połowy lat 90 udało mi się dosztukować dodatkowego rycerza wraz z koniem. W sumie w oddziale posiadam teraz 6 figurek - idealnie pod grę w Dragon Rampant. Z efektu jestem całkiem zadowolony tym bardziej ze nie wykorzystałem ani grama green stuffu. Herszt jeźdźców to w większości figurka której nie wykorzystałem podczas prac nad Arkanem. Podstawkę wykonałem samodzielnie z PVC. Wszystko trzyma tę samą konwencję więc dobrze prezentuje się na stole.  Mam nadzieje że wam moje modele również się podobają.


8 comments:

  1. Fajny czempion. Skąd taka pelerynka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitsy pozostałe po złożeniu Arkhana. Nie wybrałem wersji Mannfred von Carstein - Mortarch of Night i stąd został mi ten jeździec, którego tu wykorzystałem.

      Delete
  2. Superb and very impressive!

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie te podobaj mi się bardziej od tych pierwszych. Bradzo fajne kolory, płaszczyk cacy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalnie pomalowane dokładnie tak samo tylko inaczej zdjecia wykonałem. Inna temperatura barwowa i kolory są a lepiej oddane. Dzięki

      Delete

Comment if you like