23 June 2017

Dwarven Trade Company Warrior #9 // Wojownik Krasnoludzkiej Kompanii Handlowej #9



Dwarf Warrior from the polish company Scibor Monstrous Miniatures. You can find previous models from the same manufacturer that were painted by me in these entries:

Scibor Dwarven Standard Bearer 
Scibor Dwarven Ranger#1
Scibor Dwarven Ranger#2 
Scibor Dwarven Warrior #1
Scibor Dwarven Warrior #2 
Scibor Dwarven Warrior #3 

Krasnoludzki Wojownik  od Sciborminiatures.com. Pozostałe modele pomalowane przeze mnie z tej samej linii możecie znaleźć pod linkami powyżej.



10 comments:

  1. Świetny jest. Bardzo dobra skóra/twarz i fantastyczne metaliki :)

    ReplyDelete
  2. Gdyby Ścibor miał na swojej stronie tak pomalowane ludki to by mu sprzedaż podskoczyła dwukrotnie.
    Czapki z głów, świetnie pomalowany krasnolud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rodion Rubin robi mu dobrą robotę z NNM;) ja wolę metaliki. Dzieki za mily komentarz i odwiedziny!

      Delete
  3. Też mi się tak wydaje. Generalnie stylistyka tych modeli mnie zniechęca - wyglądają wszystkie jak grube, niezdarne kloce. Ten zaś pomalowany przez Ciebie jest dużo zgrabniejszy. Może warto się do nich zgłosić i zaoferować zdjęcie swojej pracy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba kwestia gustu bo mi stylistyka tych modeli bardzo mi odpowiada. Nie miałbym problemów gdyby chcieli sobie korzystać z tych zdjęć. Swoje prace traktuje jednak całkowicie hobbistycznie i amatorsko więc sam nie wychodzę z tego rodzaju propozycjami. Dzięki za odwiedziny i komentarz.

      Delete
  4. Świetny jest. Nie ma słabych punktów w twoim malowaniu jak dla mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym trochę znalazł ale wiadomo największym krytykiem swoich prac są ich twórcy. Dzięki za miły komentarz i pozdrawiam!

      Delete
  5. Solidne pociągnięcia pędzlem. Fajne !

    ReplyDelete

Comment if you like