18 March 2015

Dwarven Trade Company Command Group #3 // Grupa Dowodzenia Krasnoludzkiej Kompanii Handlowej #3



At last I have managed to take decent photos of our models. Unfortunately right now I can't repeat the proper camera and light settings for our other miniatures. :( 
Command Group consists of metal Dwarf Veteran Champion from Avatars of War painted by me, plasic musician and standard bearer from Dwarf Ironshield box painted by Pine. I hope you like them. 
Older posts presenting similar dwarves from this manufacturer: 
http://pinatwar.blogspot.com/2015/01/ironshields2.html

 
Wreszcie udało się zrobić w miarę przyzwoite foty modeli.  Niestety nie potrafię ponownie odtworzyć takich ustawień aparatu i światła. :( 
Grupa Dowodzenia Krasnoludzkiej Kompanii Handlowej składa się z muzyka i sztandarowego z zestawu Dwarf Ironshields pomalowanych przez Pine oraz metalowej figurki Dwarf Veteran Champion pomalowanego przeze mnie. Wszystkie modele wyprodukowane zostały przez hiszpańską firmę Avatars of War.
Mam nadzieję, że figurki spodobają się Wam bardziej niż poprzednie, które możecie zobaczyć pod poniższymi linkami:
Do następnego razu.



8 comments:

  1. The detail on these dwarves is simply perfect!!!
    Great job :D

    ReplyDelete
  2. Dobra robota, szczególnie jakoś podoba mi się baner, fajny kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staraliśmy się, żeby Ci się podobało:)

      Delete
  3. Fajowa ekipa, sztandarowy chyba podoba mi się najbardziej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękujemy. :) Sztandarowy to akurat wspólne dzieło - Kornat domalowywał po mnie sztandar. :D

      Delete

Comment if you like